arjenenjesse.reismee.nl

Venetië

Jaaaaaaaaaa. Zo rijd je Nederland uit, zo zit je in Venetië!

Na een pittige rit besloten we een camping in Italië te gaan zoeken voor een eerste stop. Daar hebben we inmiddels onze eerste overnachting gehad. We zaten in het plaatsje Farra D'Alpago. Ons vermoeden is dat het prachtige meer waar de camping aan ligt iets van D'Alpago of Alpago heet. Prima meer om in te zwemmen overigens. Supermooi omgeven door bergen, mooi blauw water en een aangename temperatuur.

De eerste overnachting ging verder goed. Helaas is de rits van de grote binnentent stuk, dus is de binnentent vrij toegankelijk voor muggen ed.

Nu zitten we dus in Venetië. Uiteraard hebben we het San Marcoplein bezocht. We gaan zo alleen wel weer terug naar de auto, want we moeten nog een camping op gaan zoeken voor de aankomende nacht.

Verder is de temperatuur hier belachelijk hoog. Het zweet gutst van ons af. Waarschijnlijk ter compensatie voor de regen gisteravond :(

Verder hebben we een tikkeltje geldproblemen. Jesse moet nog geld krijgen van de VU, maar heeft een mailtje ontvangen dat dit misschien pas half juli komt. We hebben al een mailtje teruggestuurd dat we het toch erg zouden waarderen als ze een beetje zouden opschieten...

We gaan nu weer gauw verder, de tijd begint op te raken!

Groetjes,

Arjen en Jesse

PS. Onze auto houdt het nog steeds vol! Wat een goede aankoop! Wat een investering!

PSS. Geen tijd om te checken op spelfouten.

Thamara

Ga op straat muziek maken:O:P en verdien geld!:)

Mark

Leuk verhaal, en goed dat de auto het nog doet. Succes met genoeg geld bij elkaar te halen.